وبلاگ سرگرمی و تفریح - خوش اومدین- پیمان قربانی پور
وبلاگ سرگرمی و تفریح - خوش اومدین- پیمان قربانی پور
سخن روز : دنیا آنقدر وسیع هست که برای همه مخلوقات جایی باشد پس به جای آنکه جای کسی را بگیریم تلاش کنیم جای واقعی خود را بیابیم. ‏(چارلی چاپلین)

سامسونگ نت‌بوک ۱۰ اینچی خود را برای رقابت با تاچ‌پد ارتقا داده شده و دیگر لپ‌تاپ‌های دارای عمر ۷ ساعت آپدیت کرده است .مدل NC110 سامسونگ یکی از برترین نت‌بوک‌ها است که از نظر قیمت و مشخصات رقیب سختی برای دیگر مدل‌های شرکت‌های مختلف می‌باشد .سیاست شرکت سامسونگ در ارائه محصولات با امکانات بالا و قیمت ارزان باعث بوجود آمدن بازار رقابتی در خیلی محصولات شده است .این نت‌بوک درحال حاظر $۴۶۹٫۰۰ قیمت دارد .

 

Toughbook S9پاناسونیک لپ‌تاپی با بدنه‌ی ضد ضربه ٬ وزن کمتر از ۱٫۳ کیلوگرم و طراحی متفاوت یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های نگه دارنده‌ی شارژ باتری می‌باشد .این لپ‌تاپ ۱۲ اینچی قدرتمند تقریبا ۱۰ ساعت باتری نگه می‌دارد و البته قیمت آن نیز $۲,۶۴۹٫۰۰ می‌باشد

 

 

پردازنده سریع Core i5 ٬ صفحه کلید با طراحی خوب و باتری ۹ سلولی که بیش از ۲۰ ساعت شارژ نگه میدارد Lenovo ThinkPad X220 را در صدر بهترین‌ لپ‌تاپ‌ها از نظر باتری قرار داده است .قیمت این لپ‌تاپ ۱۲٫۵ اینچی قوی $۱,۲۹۹٫۰۰ است .

شرکت MSI این لپ‌تاپ فوق پرتابل را با یک طراحی و گرافیک خوب و همچنین ۸ ساعت عمر باتری و یک قیمت متعادل عرضه می‌کند.این نت‌بوک سبک و نسبتا قوی قیمتی زیر ۶۰۰$ دارد 

 

خوب نوبت به اپل رسید . آخرین مدل مک‌بوک پرو یکی از قوی‌ترین و بهترین نوت‌بوک‌های ۱۵ اینچی هست که شما می‌توانید بخرید .این لپ‌تاپ با قیمت تقریبا ۲۰۰۰$ ٬ مشخصات قوی و عمر باتری بیش از ۸ ساعت در لیست بهترین‌های دنیا قرار دارد .

با صرف هزینه ۲۹۹$ می‌توانید این نت‌بوک را با ۷ ساعت و ۳۲ دقیقه عمر باتری در کنار کیبرد مستحکم و رنگبندی متنوع تهیه کنید . در حال حاظر که بازار تبلت‌ها بسیار داغ می‌باشد این نت‌بوک‌های ارزان قیمت ٬ کارا و پرتابل هنوز هم طرفدارانی دارند.کمتر کسی است که از تجربه ویندوز ۷ روی یک دیوایس ارزان قیمت و قابل حمل و نقل مثل Toshiba Mini NB505 بدش بیاید .
این نت‌بوک HP با صدای با کیفیت ٬ کیبرد راحت و ۸٫۵ ساعت عمر باتری یک گزینه مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان است .قیمت این مدل هم درحال حاظر ۲۹۹$ است .

مک‌بوک پروی ۱۳ اینچی با قیمت ۱٫۲۰۰$ ٬ سرعت زیاد و پردازنده‌ی قوی هم توانایی نگه داری شارژ بالای ۷ ساعت را دارد .

 

خوب ٬‌آخرین مورد هم از شرکت Dell است .نوت‌بوک ۱۴ اینچی تجاری دل با ظاهر آلومینیومی و بدنه نرم می‌توانید در کافی‌شاپ یا تخت خواب به خوبی مورد استفاده قرار گیرد .مورد بهتر اینکه Latitude E6420 تقریبا نزدیک به ۹ ساعت عمر باتری خواهد داشت .

 


نظرات شما عزیزان:

آرام
ساعت16:42---12 ارديبهشت 1394
ببخشید شوما دانشگاه آزاد میخونین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهپنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, توسط پیمان
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.